ტრენინგის რეფლექსია

დღე 1.
ვისწავლე რა არის პროექტი, გავეცანი ზოგად ინფორმაციას ტრენნგისა და პროექტის შესახებ. ნასწავლ პროექტის შაბლონს, გეგმის ნიმუშებს, რესურსებს გამოვიყენებ ჩემს პრაქტიკაში


 დღე 2.
გავეცანით ბროშურის დამზადებას, ასევე გამოცემის დაკაბადონებას, რეფლექსია/ბლოგის მომზადებას. წინასწარ დაგეგემვას, ინდივიდუალური სამუშაოს, წინასწარ დაგეგმვას და პირველი ნაბიჯები ჩემი პროექტის გეგმის შედგენაში.

დღე 3.  დღეს გავიხსენეთ განვლილი მასალა, ტრენერმა აგვიხსნა რაზე უნდა გვემუშავა, ვიმუშავე სასწავლო პროექტზე, დავიწყე პროექტზე მუშაობა, განვსაზღვრე პროექტის სათაური, გადმოვიტანე ეროევნული სასწავლო გეგმიდან სტანდარტი და ასევე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები, განვსაზღვრე მიზანი და შედეგები.
ვისწავლე ასევე ბუკლეტის შექმნა და ბუკლეტში ინფორმაციის შეტანა.
დღევანდელი დღე იოყო ნაყოფიერი.

დღე 4. 5 მაისს დავიწყეთ ტრენინგი         მისალმება, წინა დღის გახსენებით.
განვიხილეთ განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების ფორმების განხილვა.
დროში გაწერილი შეფასების გეგმის შექმნა.მოსწავლეთა წინარე ცოდნის დადგენა.
შეფასების დაგეგმვაშეფასების ფორმის შექმნა   (მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასების ჩეკლისტი).პრეზენტაციის დაგეგმვა     (რესურსებიდან - სასწავლო პროექტის პრეზენტაციების ნიმუშებ).პროექტის პრეზენტაციის მონახაზის შექმნა.
პრეზენტაციის ძირითადი ელემენტების მომზადება - PowerPoint პროგრამის ძირითადი ელემენტების გამოყენება.პრეზენტაციის დახვეწა.
მასალების საიტზე ატვირთვა. ტრენინგზე განხილული მასალები იყო გასაგები და ნათელი.

დღე 5. ტრენინგი დავიწყეთ    მისალმებით და წინა დღის გახსენებით.
          პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაცია.
              პედაგოგიური პრაქტიკა: სტანდარტებით განსაზღვრული შედეგების მიღწევა მოსწავლეზე ორიენტირებულ სასწავლო გარემოში.                21-ე საუკუნის უნარ- ჩვევების მიღწევა.               საავტორო უფლებები.               წყაროს ციტირება.              ინტერნეტ-რესურსების მოძიება.         მულტიმედია რესურსების მოძიება             ონლაინ კომუნიკაციის საშუალებების გაცნობა             საპროექტო თემისთვის გამოყენებული საკომუნიკაციო საშუალებების განხილვა               თანამშრომლობითი სასწავლო რესურსების გამოყენება ინტერნეტში.
            პროექტებში ინტერნეტის გამოყენება.           მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასება          პროექტის ჩარჩოს დაგეგმვა               მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაკავშირება კითხვებთან, მიზნებთან და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებთან.               სასწავლო მიზნის შესაბამისი ინსტრუმენტების შერჩევა.


დღე 6. ტრენინგი დავიწყეთ  წინა დღის გახსენებით, განვიხილეთ: მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესშიგაკვეთილზე გამოყენებული შეფასების პროცესის   რეფლექსია.შეფასების გეგმის გაცნობა.ფოკუსირება შეფასება,  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების დაგეგმვა.შეფასების განსაზღვრა  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის.მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გადახედვა.სასწავლო პროექტის გადახედვა.რეფლექსია, საშინაო დავალება წინასწარი დაგეგმვა.  


დღე 7.ტრენინგი დავიწყეთ  მისალმებით და  წინა დღის გახსენებით. სწავლის სხვადასხვა სტილის გაცნობით  და გააზრებით.
         განვიხილეთ: სწავლის პროცესის დიფერენცირება. განმავითარებელი შეფასების გამოყენება თვითრეგულირების უნარის განვითარებისთვის. შეფასების გეგმის შედგენა თვითრეგულირების უნარის ხელშეწყობისთვის. რესურსების გაცნობა სწავლის ხელშეწყობის მიზნით. მოსწავლეთა დამხმარე მასალების შექმნა.  რეფლექსია. საშინაო დავალება
           წინასწარი დაგეგმვა.





დღე 8.მერვე დღე დავიწყეთ: მისალმებით და წინა დღის გახსენებით.
განვიხილეთ: ეროვნული საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური სტანდარტები,
ფასილიტაციის რესურსების შემუშავება. ფასილიტაციის მასალების შექმნა.
სასწავლო პროცედურების დასრულება, წარმატებული სასწავლო პროექტის დაგეგმვა. რესურსის შექმნა სასწავლო პროექტის მართვისთვის, რეფლექსია საშინაო დავალება
წინასწარი დაგეგმვა.
დღე 9. ტრენინგი დავიწყეთ დღის განრიგის გაცნობით, ასევე გავიხსენეთ მთლიანი პროექტის საკითხები, დავიწყეთ მუშაობა პროექტის ხარვეზების გასასწორებლად, სასწავლო პროექტის პორტფოლიო პრეოქტის მოვამზადეთ პრეზენტაციისთვის. მოვაწყეთ პორტფოლიოს ჩვენება, შევაჯამეთ მთლიანად პროექტი. მადლობას გიხდით ამ ტრენინგისთვის და ასევე დიდი მადლობა ქალბატონ მარეხ ნათენაძეს, მან ნათლად და გასაგებად ახსნა ყოველი საკითხი და  ჩემთვის ეს პროექტი მნიშვნელოვანი იყო, რადგან პრაქტიკაში შევძლებ ზემოთჩამოთვლილი საკითხების გამოყენებას.

No comments:

Post a Comment